Frågor från medlemmar om avgifter, aviseringar, autogiro mm hanteras företrädesvis av vår ekonomiska förvaltare, Fastum.
Telefon 90 220, vardagar 07.30 – 16.00, kundsupport@fastum.se
Här finns mer information Fastum Välkomstbrev
Fastum hanterar frågor om och administration av pantsättningar.
Felanmälan, ej akut
Har du upptäckt något fel i fastigheten som inte är akut görs felanmälan till föreningens styrelse på mailadress styrelsen@brftallen25.se.
Felanmälan, akut
Vid akuta fel vänligen ring Fastighetsjour AB på telefon 08-18 60 00. Ta gärna först kontakt med någon i styrelsen för konsultation innan felanmälan görs om möjligt.
Garageplatser
Anmälan till kö eller andra frågor gällande garageplatserna görs till föreningens styrelse på mailadress styrelsen@brftallen25.se.
Trivselregler
Trivselregler, BRF Tallen 25
Bostadsrättstillägg
Samtliga medlemmar i föreningen måste teckna bostadsrättstillägg i sin hemförsäkring.
Bredband
Samtliga boende har tillgång till bredband via fiber. Vår leverantör heter Stockholms Stadsnät och du når deras kundtjänst på kundtjanst@stosn.se eller på tel 08-5012 20 10.
OVK, obligatorisk ventilationskontroll
OVK-protokoll, 2017
Senaste energideklaration
Energideklaration, BRF Tallen 25, 2019